Pozyskiwanie leadów

Generowanie leadów robi ogromny kłopotprawie że każdej spółce sprzedażowej. Jeżeli jesteś menadżerem sprzedaży, niewątpliwie często dopominałeś się o każdego nabywcę, wręcz takiego, który niekoniecznie był zainteresowany. Czy za każdym razem tak musi być? Nie zawsze, masz możliwość włączyć firmy z zewnątrz, które doręczą leadów do własnego sprzedażowego lejka. Rozpocznijmy od tego co to właściwie jest lead a dodatkowo lejek sprzedażowy. Lead to najprostszym językiem łączność do osoby, która to potencjalnie ma możliwość być zaciekawiona naszym produktem albo pomocą. Powinna to być osoba, która zrobiła 1-szy krok w cyklu zakupowym, albo w dowolny sposób pokazała zainteresowanie. Sprzedażowy lejek to wirtualne i nie posiadające materialnej struktury składowisko sprzedażowych tematów. Na górze lejka znajdują się oczywiście leady. Nieociosane diamenty. Poniżej w lejku znajdują się przepracowane tematy, gdzie podejrzewamy, że kontrahent w rzeczywistości ma możliwość być zaciekawiony. Całkiem na dole mieszczą się sprzedaże prawie że już zamknięte. Skąd więc pozyskiwać takie leady? Jedna z metod to uzyskiwanie leadów z osobistej strony internetowej. Mamy możliwość też nająć korporację, która to przydzieli wam pakiet leadów. Wzorcem takowej korporacji jest Neocraft. Mogą tobie dostarczyć leady B2B, B2C a ponadto leady stosowane do telemarketingu. Powinniśmy ustalić jakie leady zwróciły naszą uwagę i już można zacząć ciosać te diamenty. Jest szansa się wydawać, iż bywa to konserwatywna technika dystrybucji, prosto z Glengarry Glen Ross. Tymczasem prawda jest taka, że do dnia dzisiejszego w tenże sposób targują również fintechy.

Więcej: Generowanie leadów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *