Głównym celem tego rodzaju marketingu jest przesył informacji reklamowej oraz pozyskiwanie kontrahentów.

W internecie jest dużo rozmaitych ofert tyczących się e-marketingu. Na frazę internetowy marketing każdy biznesmen podnosi się wyżej na krześle i zaczyna dokładnie słuchać, ponieważ ten temat jest dla każdego posiadacza spółki niezmiernie ważny.

Czym w zasadzie natomiast jest internetowy marketing? E-marketing jest to pewna forma marketingu, która jako głównego medium wykorzystuje stron internetowych www (ang. World Wide Web) oraz dodatkowo Internetu. Zadaniem tego rodzaju marketingu jest przede wszystkim przesył informacji reklamowej i pozyskiwanie kontrahentów. Dobrymi przykładami takiego typu reklamy są przykładowo różnego typu banery z logo spółki a także linkiem do strony internetowej naszej firmy umieszczane na różnego typu stronach, efekty wyszukiwarki internetowej (im lepiej pozycjonowana jest witryna www tym zdecydowanie więcej potencjalnych nabywców ją znajdzie) albo wszelakiego rodzaju reklamy multimedialne, które bywają interaktywne, w formie krótkich prezentacji albo filmików video. W wszelkiego typu działania w tym obszarze trzeba też wliczyć reklamy oraz różnego stylu aktywność na serwisach społecznościowych takich jak Twitter, Snapchat, Instagram czy Facebook.

Początkowo natomiast internetowa reklama polegała przede wszystkim na tak zwanym mailingu. Polegał on na przesyłaniu rozmaitych reklam w formie elektronicznej. Aktualnie takie maile są częstokroć filtrowane jako spam, jednak mimo to jest to nadal niezwykle popularna forma internetowego marketingu. Jeżeli mamy swoją korporację, warto poświęcić czas na tego typu marketing. Jest to ważne zagadnienie,które pomoże nam zbudować rozległą bazę kontrahentów i pomoże dotrzeć do większego grona osób.

Źródło: E-marketing Poznań

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *