Social media pełnią dziś niesamowitą rolę w promowaniu korporacji.

Media społecznościowe grają obecnie dużą rolę w promowaniu korporacji. Jak wiadomo masa ludzi na całym świecie, posiada własne profile na Instagramie, Snapchacie. Ze względu na to codziennie docierają do nich różnego rodzaju dane o nowych markach, które prócz telewizji, prężnie reklamują się w internecie, a zatem w social mediach. Skupmy się więc na Facebooku.

Jeżeli jesteśmy posiadaczami spółki i chcielibyśmy wypromować ją akurat w tym miejscu, musimy nie zapominać o założeniu strony, zwanej fanpagem. Na czym zatem polega prowadzenie fanpage? A zatem strona tego typu, prowadzona jest głównie w celu nieprzerwanego połączenia z naszymi klientami, czyli tzw. obserwującymi. Rozchodzi się przede wszystkim o to, by codziennie mieć styczność z nimi i zapraszać do rozmowy, dzięki czemu oddziaływać będzie to na zwiększenie zasięgów własnych postów, a co za tym idzie, będziemy mieli sposobność dotarcia do większego grona odbiorców, którzy mogą w przyszłości stać się naszymi klientami. Jak więc zwiększa się wyżej nadmienione statystyki? Otóż przykładowo, jeżeli macie spółkę, która zajmuje się handlem obuwia, możecie przykładowo umieścić na fanpageu fotografię 2ch różnorakich par butów i postawić pytanie „Które przypadają Wam do gustu bardziej?”

Wtedy osoby, które polubiły twój fanpage, będą pod postem zamieszczać swoje odpowiedzi, poprzez co koledzy tych ludzi, zobaczą to na ich tablicy, a więc, do nich również będzie trafiać informacja o tym fanpage’u. Co istotne, jeżeli postawimy na kierowanie strony korporacji, musimy mieć na uwadze, że jego kierowanie będzie od nas wymagało zwłaszcza systematyczności. Pamiętajmy o tym, że fundamentem powodzenia, jest dążność do nieustannego komunikowania się z fanami naszej strony, tak żeby nie pozwolić im o sobie zapomnieć. Istotną sprawą, jeżeli rozchodzi się o prowadzenie strony facebookowej, jest nakłanianie do reakcji własnych kontrahentów nie tylko pod kątem dyskutowania o rzeczach, które mamy w własnej ofercie, niemniej jednak również na przykład możemy udostępnić odnośnik do jakiejś piosenki i życzyć wszystkim obserwującym przyjemnego dnia, albo przykładowo wrzucić fotografię plaży i nakłonić fanów, by oznaczali pod zdjęciem osobę, którą pragnęliby wziąć w tego typu miejsce.

Z pewnością prócz darmowych możliwości zwiększania statystyk i docierania do nowych odbiorców, posiadacze Facebooka umożliwiają nam promowanie naszej witryny za opłatą. Starczy, że stosownie ustawimy parametry naszej promocji, i jej grupę targetową i może się okazać, że trafimy do grona ludzi które będą bardzo zainteresowane naszymi produktami. Warto pamiętać o tym, że wszystko co się robi, wymaga od nas systematyczności. Facebook, to strona która daje nam faktycznie mnóstwo możliwości, w związku z czym należy zgłębić wiedzę w tym temacie i pozyskiwać z jej pomocą kolejnych kontrahentów.

Więcej: prowadzenie fanpage firmowego

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *